תיהני ממשלוח חינם עד הבית בכל קנייה.
קבלי את המשלוח תוך 2 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה!

אודות

Audrey, חברת הטיפוח המשלבת טבע עם חדשנות מדעית. המוצרים של Audrey הם פסגת האיכות והבטיחות, מיוצרים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אנחנו ב Audrey מודעים לנזק הנגרם כתוצאת שימוש במוצרים סינתטיים המכילים פרבנים וחומרים משמרים אשר לעיתים תכופות גורמים לגירויים ולתגובה אלרגית, מחקרים רבים מאששים תיאוריה זו ולכן אנחנו ב Audrey עובדים עם מרכיבים טבעיים היפואלרגנים.

העדיפות שלנו ב Audrey היא העצמת התפקוד הטבעי של העור והתחדשותו על ידי פיתוח מוצרים טבעיים עם דגש על מרכיבים אורגניים הפועלים באופן אקטיבי ואפקטיבי מבלי לסכן את מרקם העור או לגרום נזק.

המחויבות שלנו

Audrey הוא מותג קוסמטיקה שבו הטבע פוגש חדשנות מדעית לייצור מוצרים עם תקני בטיחות גבוהים, במיוחד מבחינת חומרים משמרים, שכן כל המוצרים שלנו נטולי פראבנים. אנו משתמשים במרכיבים טבעיים ייחודיים המגבירים את היעילות של המוצרים שלנו, מה שעוזר לנו לזכות באמון ובשביעות רצון של הלקוחות שלנו. בקיצור, Audrey ידועה בחדשנות ובאיכות בקוסמטיקה.

ב Audrey יש לנו את הידע המלא על סוגי התרופות השונות לטיפול בבעיות עור הנמכרות בבתי המרקחת, עם או בלי מרשם. הניסיון שלנו עם רוב המרכיבים הכימיים והטבעיים מכשיר אותנו להעריך את יעילותו של כל מוצר לטיפוח העור וגם מאפשר לנו לייצר את המוצרים שלנו עם המפרט הטוב ביותר כדי לפתור את רוב בעיות העור.

למה Audrey?

Audrey מציעה מגוון מוצרים בסדרה שנבחרה ופותחה באופן פרטני, עם סדר עדיפויות ברור:

  • ניקיון, ריענון ואוורור העור מבלי לסתום את נקבוביות הפנים.
  • ספיגה מהירה ללא תחושת שומניות וברק.
  • לכל סוגי העור גם לעור שומני הסובל מעודף מראה מבריק.
  • ללא חומרים העלולים לגרום תגובות אלרגיות ונזק לעור.
  • תוצאות תוך פרק זמן קצר.

סדרת המוצרים של Audrey פותחה במקצועיות לאחר עבודות מחקר וניסויים אינטנסיביים.

תרצי לדעת עוד על האיכות והסטנדרטים בייצור המוצרים שלנו? לחצי כאן

נשמח לקבל את פנייתך ולענות על כל שאלה, הצוות שלנו זמין בימי א' עד ה' מ-09:00 עד 21:00

שלחי הודעת וואטסאפ